Квітнева конференція Віват
4 квітня ми організували паралельно з виставкою “Світ канцелярії” власну конференцію для клієнтів Віват в конгрес-холі Космополіт.
У 2018 році на весняній конференції Віват ми розказували про новини та нові продукти тільки двох брендів – Brunnen та Kite. Цього ж разу гості ще дізналися про тренди і новини брендів Koh-i-Noor, Axent, Unimax і Гамма.
З бренду Kite презентовано дві дуже актуальні ліцензії: капсульна колекція в дизайні популярного серіалу Школа і капсула в дизайні відомого українського гурту “Время и Стекло”, в яких представлена канцелярія і рюкзаки. Поділилися з клієнтами стратегією нашої рекламної кампанії Kite, кожен етап якої підкріплений нашими продуктами.
Бренд-менеджер Koh-I-Noor розповіла про легендарний бренд з двохсотрічною історією і презентувала нові вишукані артсети, художні набори та інші нові продукти для України.
З Axent ми презентували новий щоденник якість і зовнішній вигляд якого в рази перевершує свою ціну і при цьому, залишається в середньому ціновому діапазоні.
Було дуже цінним не тільки розповісти про наші інструменти просування брендів, новинки та плани, а й отримати зворотній зв’язок від клієнтів.
Останні новини
Підпишись на новини
Можливо, у нас з вами є щось спільне. Щоб перевірити чи так це, ми виділили основні аспекти, в яких ви можете краще пізнати компанію VIVAT і познайомитися з нами