КОНФЕРЕНЦІЯ ЗОЛОТИЙ KITE 2018: ЯК ЦЕ БУЛО

Конференція золотий Kite 2018

Щорічна конференція «Золотий Kite» вже стала доброю традицією та значущою подією у світі канцелярії, якої з нетерпінням чекають клієнти і вся команда компанії ВІВАТ. Цього року захід знову приймав затишний заміський еко-готель «Шишкін» під Черніговом. З самого ранку гості насолоджувалися чудовою атмосферою, краєвидами й ароматами соснового лісу, легкою музикою і вітальним фуршетом.

«Золотий Kite» - це підведення підсумків і фокус на майбутній сезон. Заходу передувало багато годин копіткої роботи, результати якої яскраво і креативно презентували спікери конференції. Основна увага, звичайно ж, була прикута до нової колекції міських, шкільних, спортивних та Fashion-рюкзаків бренду Kite і новинок демократичного бренду GoPack. Гості конференції побачили топові тенденції у формах, кольорах і обробці, свіжі ліцензійні принти, а також вдосконалені популярні моделі. Традиційно у перервах між презентаціями була можливість роздивитися рюкзаки «наживо», поспілкуватися та обрати улюбленців.


«Золотий Kite» став великою теплою зустріччю колег по канцелярському ринку - під час неофіційної частини гості насолоджувалися спілкуванням, відпочинком і феєричними шоу.

Враженнями про захід діляться команди брендів Kite і GoPack:

Золотий Кайт - щорічна конференція. Що нового було в цьому році, а що залишається незмінним?

– Безумовно, накопичений за роки досвід допомагає. Те, що вдається найкраще, ми беремо і використовуємо далі. Наприклад, у 2018 ми знову зупинили свій вибір на еко-готелі «Шишкін». У той же час ми розуміємо, що планка з року в рік стає вище. І щоб дивувати, постійно необхідно знаходити нові рішення - в колекції, презентаціях, у якихось фішках. Що ми і намагаємося робити. Незмінним є щире прагнення робити себе і свій продукт краще.

Як готувалися команди брендів Kite і GoPack до головної події року? Що було найскладнішим і найбільш надихаючим?

– Презентатори завжди виступають по двоє, це полегшує процес написання самої презентації, та й тексту потім менше вчити (сміємося). А якщо серйозно, то найскладнішим було те, що на підготовку було мало часу, а так хотілося розкрити всю палітру колекції і донести усі родзинки рюкзаків нашим улюбленим клієнтам.

– Найбільш надихаючим було створення відео для презентації, адже відеоконтент - це щось особливе, там все може з'являтися й зникати магічним чином. А ще дуже надихає робота з людьми, з якими рідко перетинаєшся по звичайним робочим завданням, – а це завжди позитивні і легкі емоції. Напевно, робота – це і є натхнення, адже не дарма ВІВАТ – це територія щасливих людей.

Хто добре працює, той добре відпочиває. Чим цього року дивувала розважальна програма?

– На конференції в розважальній програмі був яскравим виступ зіркової гості – співачки Мішель Андраде. Вона відразу підкорила публіку своєю щирістю, запалом і прекрасним настроєм. Блискучим номером свята стала гра на лазерній арфі. Унікальне шоу з живою грою на лазерних променях, чарівний оперний вокал, костюми, що світяться – справили незабутнє враження.

Kite.Be original.Be cool.

... Коли відвідувачі конференції роз'їжджаються, натхненні і трохи втомлені, ми вирушаємо додому, щоб завтра з новими силами повернутися до роботи. Чудово було відчувати цю єдину хвилю з гостями – у такі моменти розумієш, що всі зусилля дійсно того варті, хочеться рухатися далі й досягати нових висот.

Бажаємо нашим клієнтам високих продажів у майбутньому сезоні та до зустрічі в наступному році!

Поставити лайк в соцмережах: